Dans i Hässleholm

Så här såg det ut på Siesta! 2008 då det var dans, gårdakvarnar och Andra Långgatan-flickor:


Foto: Rockfoto.nu

Så här såg det ut igår kväll på årets upplaga av festivalen med Borlängepojkar, disco och munspelssolo:


Foto: Rockfoto.nu

Jag, Elin och Sabina dansar så gott det går. Jag tror jag gråter på den här bilden på grund av den aspackade 20-åriga kille som stod och hoppade och slog mig. Jag ville döda honom.

Av dessa bilder kan man konstatera tre saker:
1. Elin mådde mycket bättre i fredags än förra året.
2. Min klasskompis Björn kan alla Mando-låtar (han är till höger någonstans på andra bilden).
3. Jag ser lika störd ut som förra året och jag älskar fortfarande Mando och rockkonserter.

Kommentarer
Postat av: sara

oh, jag ser även en robin och en nellie på 2008-upplagan. KUL.



Årets konsert var craaazy. Men det gillar vi!

2009-05-31 @ 23:00:42
Postat av: Linnea

Hehe skojiga bilder! En gnutta avundsjuk är jag så att säga. Min bror som är hemmahörande i Lund var visst också där i fredags, fuschk!

2009-06-01 @ 17:57:47
Postat av: Sabina

KARIN!

2009-06-02 @ 19:18:51
URL: http://myochrasy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0