Film film film

Plötsligt bara stod den där i Favorit-hyllan på Hemmakväll. Med gula bokstäver mot grön bakrund. Amelie Från Monmartre.

Jag har velat se den länge nu. Förra veckan fick jag veta att den äntligen fanns att hyra men eftersom de byggt om var det kaos och förvirring och inget stod på sin plats. Jag och min syster letade i en halvtimme. Gick och frågade om vi kunde få ledtrådar hur omslaget ser ut. Okej, rönt omslag. Hittade inte i alla fall.

Jag gav det ett nytt försök ikväll. Den fanns, jag hittade den och blev överlycklig även om miyy bonuskort där man får 5% på allt man köper låg hemma.

Imorgon ska jag kolla på film.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Åh, du får berätta hur den var sen! Jag funderar alltid på att låna den på biblioteket men jag gör det aldrig.

2009-06-15 @ 12:45:43
URL: http://teenageboredom.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det inte 50% på filmerna med bonuskortet

2009-06-15 @ 18:56:52
Postat av: Karin

Anonym som brukar rätta mig (?): Nej, alltså man "får" 5% av det man handlar. Handlar man för 100 kr får man 5 kr som man kan handla för senare. Men det är 15 kr per Favorit film om man är upp till 19, men det har inget med bonuskortet att göra.

2009-06-15 @ 23:12:19
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0