Explodera Österängsaulan!

Jag vill sjunga och dansa och hoppa runt i aulan i min sjömansklänning igen och igen och igen.

Det var helt galet. Så sjukt roligt att jag aldrig ville det skulle ta slut. 3:orna var så sjukt pepp att de till och med sjöng med i Den blomstertid nu kommer. Jag har aldrgi varit med om att någon faktiskt sjungt med i psalmerna på skolavsluningen.

Vårt rockmedley var sanslöst kul. Jag dansade och sjöng så min klasskomips V trodde jag var hög på något. Ensamblen var sjukt bra på att spelaoch det var samma eufori som på Håkan-spelningarna.

Måste medge att jag älskar att stå i centrum. Älskar att sjunga, att dansa sig galen och att sjunga meningar som "so put your hands down my pants and I bet you'll feel nuts" för alla lärarna.

Vår cover på Fairytale med Alexander Rybak var sjukt uppskattat. 3:orna blev galna och folk gick runt och sjöng på refrängen efteråt.

Det har ösregnat hela dagen. Jag tycker synd om studenterna. Jag tycker lite synd om min hatt som jag fick vrida ur några gånger och som nu har en väldigt konstig fyrkantig form.

Dock var det bara två ettor med, jag och en till. Så frågan är hur det blir nästa år, om det går att få ihop något. Musikläraren var ganska trött på det nu eftersom folk varit så sjukt slöa och oengagerade så han hotade med att spela själv nästa år. Men inte, då ska vi sjunga Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg och Dance With Somebody om jag får vara med och tycka.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Åh, din avslutning verkade ju sjukt lovely! Min var väl rätt fin, men också väldigt lam. Det närmsta vi kom till att dansa var att understämman var peppade på första låten så vi knäppte med fingrarna lite. Och sista låten klappade kören i händerna lite halvhjärtat - publiken bara kollade på. :'D

2009-06-13 @ 11:47:57
URL: http://teenageboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0