Utrikessamtal till Åsen

Igår ringde jag till Elin, som av någon anledning vill bli kallad SylviaElin eller något annat i bloggen. Förstod inte riktigt resonemanget men någon förklaring finns det. Kanske, man vet aldrig med henne.


Vi bestämde att vi skulle se på Grammisgalan tillsammans, men att vi detta år skippar alla Romerska Bågar (eftersom de alltid hamnar på golvet) och kör på hälsokväll istället. Enligt Elin skulle det vara "nyttigt men gott för om det är inte är gott kan vi lika gärna äta onyttigt". Okej, jag löser det. Vi ska heja fram Håkan Hellström med fågel- och pumpafrön.


Dessutom skulle jag vilja höja ett varningens finger för att prata i telefon och stå på pilatesboll samtidigt. Nej, det är inte jag som är så dum att jag provar.


Kommentarer
Postat av: Elin Sylviaelnen

Nej, jag gillar int pumpafrön... Men okej då för den här gången!

Alltså vet du vad jag precis kom på att Mando konserten är på en TORSDAG?!!!!? Jag som precis satt och sa till min mamma att det ar på en lördga och hade ett långt och djupt samtal om hur roligt det skulle bli med tyskarna! Fan med..

Det är inte rättvist att de ska spela på en torsdag, det är ju mycket roligare på en lördag.

Menmen, min mamma satt och räknade antalet gånger som ni och vi har kört och kom fram till att min pappa fick nog snart ofra sig... Men men det löser sig!

AHH, Du vet du vad jag med kom på, att vår kines kompis kommer kanske?! Hoppas det, för jag känner att min engelska kan behövas fixa till lite det tycker Kristina med! Ja, jag kanske skulle bjuda dit henne också! Hon bor i Lund!

Och sen är jag nog i Österrike när Miss Li kommer!



OHOHU, Vad jag är kebab sugen nu, men jag får väl vänta tills vi kommer til Lund!

Nej nu ska jag sluta med mitt skrivdiarre och gå och titta på en film!

Jo, jag ska ladda ner Fucking Åmål till dig med! Fast jag tror att jag har den där ner!

Alltså jag tycker det är dumt att Grammisgalan är på onsdag, för vi börjara ju i skolan dagen efter1 Alltså vad tänker folk med!





Njae, jag vet inte om det var så dumt att stå på en pilates boll samtidigt sommman pratar i telefon jag skulle mer säga att det blir som en ordentlig strechning av lite allt möljligt som sitter på låren! Kan vara ganska uppfriskande ibland!

2009-01-06 @ 16:08:33
URL: http://elinaxnord.blogg.se/
Postat av: Celine

Karin! Inte kan ni väl dissa Romerska bågar?! ;)



Mandos spelning i Stockholm är faktiskt på en lördag. ....TROR JAG?! Fan, nu blev jag osäker!

2009-01-06 @ 20:06:10
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: Karin

Elin: Du får pris för längsta kommentaren någonsin! Ja, Fucking Åmål! Har alltid velat se den!

2009-01-06 @ 20:09:35
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0