Gårdagens TV

Semestersvenskar var något av det roligaste jag sett på länge. Kändes som en korsning mellan I En Annan Del Av Köping och Fredag Hela Veckans parodier av Färjan på 5:an. (Vi har inte 5:an så jag har aldrig sett det). Det var precis som jag tänkt mig att chartersemestar är, jag har aldrig varit på någon för min familj gömmer sig i små byar i alperna om somrarna. Jag vill också ha ett jobb där man går omkring i Bamse- eller Vargendräkt hela dagarna och bara leker.

Made In Sweden trodde jag skulle handla om skivproduktion, hur det går till och skriva låtar och sådant. Men det blev konflikter, bråk och folk blev sura på varandra. Ganska underhållande faktiskt ändå, även om det skulle vara kul med lite mer musik och mindre intriger. Men det var ju synd om han Kim vars låt blev sågad av Desmond, visserligen var det lite Lilla Melodifestiveln över texten men han blev så ledsen...

Kommentarer
Postat av: Elin Sylviaelnen

KARIN TITTADE DU INTE PÅ LASSE? PÅ SVT1?

Jag blev helt fötrollad av honom!



ÅH, Douglas och Ulla var för söta!

2009-01-15 @ 14:36:14
URL: http://elinaxnord.blogg.se/
Postat av: Karin

Elin Sylviaelnen: Jag spelade in det. Det är den typen av program jag kommer på tusen gånger så jag valde att kolla på 4:an istället.

2009-01-15 @ 16:12:57
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0