Håkan Håkan Håkan

Idag har det varit väldigt mycket Håkan.


Min insändare om Håkan Hellström kom med i tidningen idag. Under rubriken "Håkan är helt fantastisk" fanns min text och en bild på honom från Grammisgalan. Det kändes konstigt, men jag blev glad. Fast jag skulle ha använt ordet "magnifik" i rubriken, den var inte jag som skrev den. Om jag börjar skriva citat som ni inte känner igen från Håkans låtar är det från min insändare. Det är pretentiöst att citera sig själv.


Sedan åkte jag och Elin in till stan. Vi hann med väldigt mycket faktiskt. Vi köpte Lars Winnerbäck skivor på Skivlagret. Elin stalkade ett tyskt par på Bokia. Jag köpte vykort med en igelkott på. Vi köpte varsin Håkan-hatt på HM och konserthoppade i provrummet. Vi hämtade ut våra biljetter till Håkan efter att Elin gissat sig till beställningskoden. Jag skickade in ännu ett kort i utlottningen av biljetter till Anna Ternheim. Vi åt varm korv med bröd på Lilla Torg. Vi förföljde en som såg ut som David i Andra Avenyn.


Det var nog allt.

(Elin, jag älskar redan hatten. Min lillebror ser ut som Pete Doherty i den) 


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar med min hatt! Jag sitter inne på mitt rum och provar den under täcket! Jag vet inte vad min föräldrar ska säga om den. Så än så länge ligger den gömd i min garderob!



Lasse skivorna är med PEPP! Min patetiska skivsamling behövd verkligen en uppdatering!



Jag tror fortfarande att det var David! Jag blev kär i honom.



Jag berättade för min mamma om min Mando tröja som jag ska göra. Fast inte det där halvsnuskiga, det vågade jag inte! Hon trodde jag var sjuk!



Tittade du på körslaget. Bög-Magnus sjöng Kom Igen Lena, jag såg inte det, bara de där efter snuttarna, och tur var det!!

Timo hade varit den enda som hade kunnat göra den bra!





2009-01-24 @ 21:41:54
URL: http://elinaxnord.blogg.se/
Postat av: Celine

Jag vill se hatten!!



Och som sagt, roligt att den kom med! :)

2009-01-24 @ 21:53:00
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ooooh! Vad skrev du i insändaren egentligen? Det hade varit roligt att se! Jag är säker på att alla argument sänkte personen som hackade på honom!



Och man måste helt enkelt älska hattar alltså.

2009-01-24 @ 23:06:20
URL: http://lajni.blogspot.com
Postat av: Sarah

Åh vad kul, grattis! kom du på att du helt plötsligt ville skriva om fina håkan i tidningen? kul iaf! :D

2009-01-27 @ 18:28:55
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Karin

Sarah: Haha, nej det var en Jan Knutsson som skrev in och tyckte Håkan sjunger falskt och att han inte var värd sin Grammis.

2009-01-27 @ 18:33:17
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0