Ohh this town kills you when you're young

På något sätt har jag lyckats missa Broder Daniel. Nu, ett halvår efter att de lagt av, blir jag helt förälskad i Shoreline. Det är alltid så här, jag missar "det". Håkan Hellstöm upptäckte jag först i våras när För Sent För Edelweiss släpptes. Mando Diao behövde ligga på 1:a plats på Trackslistan i ett halvår innan jag fick upp ögonen för dem.

Elin sa att jag fick lyssna på BD om jag inte börjar skära mig och ha stjärnor under ögonen. Hon som jag stod jämte på Siesta! på Håkan-konserten hade det, jag visste inte varför då. Hon hade sådana där glasögon med stora svarta bågar också.

Jag blev överlycklig imorse när jag hittade ackorden till Shoreline, jag gör inget annat än att lyssna på Anna Ternheims pianoklinkande på Youtube. Smart att jag inte hade kollat BD's hemsida innan.  


Kommentarer
Postat av: Sarah

sv; har du, vad kul hehe :D och vad förvånad jag blev när jag såg din kommentar om att du blev länkad till mig från blogg.se's startsida, visste inte att mitt inlägg låg där förrens nu ^^



och du, jag förstår känslan! jag började lyssna på BD mer ordentligt alldeles precis efter sista konserten på way out west, så synd!

Mando har jag inte lyssnat så jäätelänge på heller, började i samband med ode to ochrasy. men håkan har hängt med lite längre

Härlig musiksmak har du iaf, och din header är grymt snygg! :D

2009-01-23 @ 19:31:35
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Småbloggskommentatorn

Har kommenterat detta inlägget. Läs vad jag skrivit, www.metrobloggen.se/bloggk



Hälsningar,

Småbloggskommentatorn

2009-01-24 @ 18:48:59
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0