Och det betydde Elin, Micke och jag

Jag glömde skriva två saker igår. För det första tycker min SO-lärare jag har ett väldigt talande kroppspråk och ville visa upp mitt betyg på förra provet för hela klassen. Eller hon tog pappret utan att fråga och jag gjorde mitt yttersta för att få tillbaka det så hela klassen inte skulle få veta vad jag fick. Sedan stilade jag med att jag kunde FN's första generalsekreterare.

För det andra. Min pianolektion gick bra igår. L hade bara en liten synpunkt på stycket men när det annars brukar vara fel toner, att jag stannar mellan varje takt eller inte kan det överhuvudtaget var detta ett steg framåt. Dessutom fick jag en bok med olika komptekniker som jag så jättegärna vill lära mig. Den var perfekt.

Det var det. Morgonens uppståndelse här hemma berode på ett kort från Svenska Kyrkan där Micke Bindefeldt bjöd in på VIP-kväll på Åsen. De hade ingen anning och Elins tävling, fattade inte vad Åsen var och förstod aboslut inte var Micke Bindefeldt kom in i bilden. Det hela blev inte bättre av ett SMS, "brevduvorna sjunger", som förvirrade oss totalt. Men det betydde helt enkelt att det blir P3 Guld-gala hemma hos Elin.

Snart ska jag, pappa och min syster ut och springa. Jag hade tänkt att göra en spellista i mobilen för bra springlåtar så jag slipper All You Need Is Love och att bli omsprungen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0