Nej, ingen rubrik idag

Jag har tre saker jag hade tänkt skriva om: Vår idrottslektion, Lars Winnerbäck och Let's Dance.


Dagens idrottslektion var vad L kallar "rysk gympa" och "organiserat kaos". Det senare tyckte jag var jättekul. Vi lärde oss grunderna för redskapsgymnastik. Alltså när man springer, hoppar på en trampett och hoppas man kommer ner levande. Gymnastikläraren hetsade oss med ett evigt "fortare, fortare!" och vi skulle springa i givna mönster. Ganska roande.


Lars Winnerbäck, just det. L har en kompis som spelar i band och har varit förband åt honom. Dessutom fick han äta middag med honom och Håkan freakin' Hellström. Han kunde meddela att de blev ganska roliga efter några öl.


Jag gillar Laila Bagge och hon är absolut i bäst i Let's Dance. Som Tony Irving uttryckte det blev det plötsligt "en mening med det här jävla programmet". Under Blondinbellas framträdande blev min blogg avslöjad. Mina syskon kunde inte vara tysta, och de hade noterat hur ofta jag hänger på den här sidan. Jag har till och med börjat skriva inläggen i Word för att det inte ska märkas men det gjorde det. Min lillebror vill läsa den och han har lovat att tipsa alla sina kompisar. Mamma ska skicka ut mail till alla 500 anställda på Länsstyrelsen. Underbart.


Även om Elin SMS om förslag på sjuka tröjtryck var riktigt roligt är min bror ett strå vassare. För att irritera honom igår kväll skickade jag ett MMS med en bild på min Håkan plansch och skrev "Håkan!". Han svarade "Är bög".     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0