Morgonproblem

Jag var i princip död imorse. Hela biologin satt vi och kollade på film om klimatförändringarna och jag satt verkligen och sov.

Jag kommer helt enkelt inte upp på morgonen. Just nu har jag fyra väckarklockor utplacerade i rummet så långt bort från sängen så möjligt, så jag får springa upp och ner och snooza tills jag vaknat riktigt. Som grädde på moset ställer jag in mobilen på alarm med Beatles Help!, vilket leder till att jag alltid flyger upp ur sängen för att sedan gå tillbaka och lägga mig igen.

Men ändå, jag somnar om igen och försover mig. 

Kommentarer
Postat av: Celine

Haha, jag med! Tro mig.. jag är verkligen hopplös på mornarna.

2009-01-14 @ 20:08:10
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0