Lördag och söndag

Nu hade jag tänkt att jag skulle skriva om allt som hände efter 16.00 igår. Men jag tappade lusten helt. Så här kommer en sammanfattning av de senaste 31 timmarna:


- Jag har börjat springa igen. Första gången stannade jag fyra gånger på 5 km och igår flög jag fram 6-7 km (ja Elin, jag överdrev tydligen lite). Tack vare en genial spellista med bland annat Long Before Rock'n'Roll.


- Jag såg P3 Guld hemma hos världens underbaraste människa som gör världens godaste chokladpudding. Jag kom på hur kul det är att göra smycken, vi redde ut begreppet techno och skrek tre gånger när Håkan och Marcus vann. (För Krunegårds del var det mest sympatiskrik för han inte vann någon Grammis. Jag har bara hört Elins version av Jag Är En Vampyr och sett noterna i min Hits 2008).


- Jag har pluggat. Mycket. Det är inte kul när varje mattetal känns som att gå in i en vägg och man inte ser skillnad på Gotland och Papua Nya Guinea, men nu är jag klar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

P3 Guld ägde

Mick Bindefeldt ägde

Karin ägde

Elin ägde



Min version av Krunegård är bäst! Du hade klarat dig på bara den!



2009-01-20 @ 22:29:33
Postat av: Elin

Jag tror att mitt namn försvann?

2009-01-20 @ 22:30:07
URL: http://elinaxnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0