Give Me Fire

Man kan beställa Give Me Fire på CDON och samtidigt få en DVD som ingen vet vad den innehåller för 179 kr. Ganska lockande, skulle kunna göra ett försök att lista ut hur CSN-rabatterna fungerar då också.


Jag föredrar dessa gamla hederliga skivbutiker. Dock finns här bara en kvar, efter att Lasses la ner i våras. Tydligen gick affärerna dåligt men jag tror han fick problem med hörseln efter att jag och Elin köpte Never Seen The Light Of Day.


Men Skivlagret finns kvar. En liten lokal med heltäckningsmatta som luktar källare där man kan stå och bläddra bland CD-skivorna jättelänge. Även om de knappt har något, det heter alltid att "de kan beställa hem". Leveranserna kommer på torsdagar har jag lärt mig. Jag brukar hänga där efter jag varit på musikskolan på fredagarna, mamma börjar bli smått sur på att jag lägger mina pengar på skivor hela tiden.


Ska jag köpa en skiva ska den köpas där och det tänker jag göra. Även om den kommer vara jättedyr och komma två veckor efter den har släppts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0