Dagsplanering

Här kommer en lista på vad jag ska göra idag:

- Skriva fem vykort till Kristianstadbladet och skicka mail så jag är med i utlottningen av Anna Ternheim-biljetter.
- Skriva svar till Jan Knutsson i Kristianstadbladet som tycker att Håkan inte kan sjunga.
- Kolla på Semestersvenskar och Made in Sweden på TV4 samt spela in dokumentären om lars Winnerbäck om jag skulle få en Winerbäck period.
- Förhöra pappa om alla göteborgare på hans jobb som han har hälsat på när han varit på kurs.

Det var allt. Jag ska skriva en analys av en novell som Hjalmar Söderberg skrivit men jag mår bättre om jag inte låtsas om det.

Nu ska jag till skolan, blir mycket spännande om jag hinner i tid idag.


Kommentarer
Postat av: lovisa

bara så du har koll så är svt filmen aningen förkortad och inte allt lika bra som det helt fantastiska orginalet!

2009-01-14 @ 18:14:24
URL: http://edlundl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0