Tävlingen är avslutad!

Nu hade jag tänkt och avsluta min tävling som jag har haft de senaste dagarna. Det har varit ett tufft jobb, men efter mycket om och men har juryn tagit fram två vinnare.

Rätt svar var naturligtvis dalahästen!



Detta är mina två dalahästar. Den stora fick pappa någon gång för länge sedan när han föreläste uppe i Dalarna och den lilla brukar jag rita på.

De två vinnarna (eller rättare sagt de två som skickade in) är:

Linnea - I got it - Dalahästen! Jag vet inte om det är för uppenbart? Eller är det något mer klurigt månntro?

Juryns motivering: I en enda mening har Linnea lyckats idiotförklara hela tävlingen.


Britta - Dalahästen, bredvid den ser det ut som det ut som en fabrik, Borlänge är som alla vet en industristad och de tre änglarna kan mycket väl symbolisera de tre änglarna Norén...

Juryns motivering: Så långt hade vi (jag) inte tänkt själv.


Grattis till er!


Kommentarer
Postat av: Britta

Ååå, jag känner mig mycket hedrad!

Thank you very much indeed.

2008-12-17 @ 13:20:02
URL: http://mittsko.blogg.se/
Postat av: Celine

HAHA! :D Men alla vet ju att jag skulle ha vunnit. OM JAG FÅTT VARIT MED! Höhö :)

2008-12-17 @ 16:00:38
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahahaha det var förstås inte meningen att idiotförklara tävlingen! Det VAR of course väldigt klurigt som det var! Tack! Pris nu! PRIS PRIS PRIS!



Brittas analys var väldigt imponerande vill jag också tillägga!

2008-12-17 @ 22:54:30
URL: http://lajni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0