På Spåret och Körlaget

Filip och Fredrik har tillfälligt flyttat från 5:an till SVT1 och På Spåret. Jag visste inte vilka de var innan, vi har inte 5:an. Jag har fortfarande ingen aning om vem av dem som är Filip och vem som är Fredrik. Jag kallar dem "han i rutiga skjortan" och "han i randigt" men det är inte speciellt hållbart eftersom man säkerligen byter tröja varje dag i Stockholm. Om de nu är därifrån, jag har fått för mig att allt TV-folk hänger där.

Jag blev nerröstad av fyra familjemedlemmar, jag ville se körslaget. Timo Räisänen ska ju vara med och tävla med en kör från Götet, i Aftonbladet blev de kallade för indiekör. Vad är det för något? Indiekör. De skulle sjunga någon Kent-låt, skulle varit spännande att se.

Men det blev På Spåret till förmån han i rutigt och han i randigt.


Kommentarer
Postat av: Celine

Jag kollade på körslaget. Eller jag skulle kolla på körslaget. Jag kom PRECIS försent för att se Timo.

2008-12-26 @ 23:35:51
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0