Lucia, lucia, lucia

Nästa vecka blir nog den mest hektiska i mitt liv. Jag verkligen hatar att ha en massa saker inplanerade men nu var det oundvikligt. Stressandet börjar redan imorgon.

Söndag - Konsert med syrran, hennes harplärare fixade in oss. Jag kan inte nån av låtarna vi ska spela.
Måndag - Lucia med kören, någonstans jag-vet-inte-var.
Tisdag - Lucia rep med kören från klockan 16. Resten av kvällen rep inför luciatåget på Studiefrämjandet.
Onsdag - Luciaövning hela förmiddagen i skolan (min sovmorgon!). Oslipat, stand up med Elin på kvällen. Jesper från Pang Prego kommer och honom ska jag och Elin ut och spana på.
Torsdag - Luciatåg på Studiefrämjandet.
Fredag - Luciatåg i skolan, spel på musikskolan hela eftermiddagen.
Lördag - Två luciaföreställningar i kyrkan med kören.

Lucia från måndag till lördag! Vi gick faktiskt första i fredags. Jag kommer bli inlåst på mentalsjukhus efter denna veckan. Dessa jullåtar går mig snart på nerverna. Och alla pepparkakor, lussekatter, julmust, halmstjärnor och tyska turnéedatum också.

Kommentarer
Postat av: Britta

Pang Prego är så grymt bra!!



Kan jag få din mail, om du ville ha låten?

2008-12-07 @ 11:26:57
URL: http://mittsko.blogg.se/
Postat av: sara

Såg ert luciatåg i måndags, mucho grymma vart ni!

2008-12-10 @ 06:27:57
URL: http://mandodiaofanblogg.devote.se
Postat av: Karin

Sara: Är du säker? Vi gick för något sektliknande ställe vid Tivoliparken...

2008-12-10 @ 09:44:41
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/
Postat av: Sara

Var där bara ett par minuter tyvärr. Jag och en annan tös följde med min halvläskiga musiklärare dit för vi trodde Elin skulle va med, väldigt sällan vi ser henne sjunga nämligen. Så vi tar alla chanser vi får. Men nu var hon inte med, så vi vände efter att ha stått lite pinsamt mot en vägg i 10 minuter. Höhö. Men det jag hörde var amzing, fyrstämigt? väldans imponerande!

2008-12-11 @ 23:42:59
URL: http://mandodiaofanblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0