Jag kan skicka SMS

Idag har jag haft mobil i exakt en vecka. På denna vecka har jag och min nya tekniska vapendragare:

- SMS:at och ringt upp 60 spänn.
- SMS:at så mycket att hela minnet blev fullt. Hur lyckas man, på en VECKA?
- Avbrutit körövning på grund av kul och viktigt samtal.
- Stått i förådet i minusgrader och pratat Sugarplum med konserthög Celine från dalarna. (Kul dialekt, så jävla Gustaf Norén)
- SMS:at med Elin om blond pommes frites-ätande kines med gitarr i busskuren nere vid affären.
- Blivit väckt av mobilen, fick SMS om en "kulturchock". Eller var det kulturkrock?

Det jag inte riktigt lyckats med än är att ta bort plasten från displayen och lägga in musik. MMS funktionen har jag heller inte lyckats få. Det tar jag nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Celine

Haha, hoppas du inte blir förkyld nu då :D Så jävla Gustaf Noren? Låter bra det! ;D



Och snart tvingar jag in dig på msn! IN, IN, IN! xD

2008-12-05 @ 20:38:03
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: Britta

Ha, dalmål är sååååå mysigt :D

När jag träffade dem (Nea & Celine) så försäkte jag få till dalmål, men icke sa nicke, det gick inte...

2008-12-06 @ 00:53:21
URL: http://mittsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0