Inställd, men inte inställd

Gissa vem som räddade hela vårt gymnasiums luciatåg?

Musikläraren hade tidigare idag satt upp lappar på anslagstavlan (som jag sprang runt och letade efter hela förmiddagen men inte hittade) om övning, men ingen hade kommit. Så han blev trött på det och ställde in hela grejen.

Men jag fick honom att ändra sig. Jag var väldigt övertygande, eller han var i och för sig ganska lättövertalad... Men nu repar vi hela förmiddagen på onsdag. Så nu får folk ta och ställa upp och komma.

För jag är verkligen nyfiken på hur Deck The Halls låter med elgitarr och hur det blir med bassolo i Det Strålar En Stjärna. Och jag gillar att sjunga, nu när jag en gångs skull får vara med på sopranstämman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0